Khamis, 6 Januari 2011

PINDAH !!!!!

Asssalamualaikum...
semua dah sekolah balik kan ???
Alhamdulilah...
blajaq elok2 tau

tapi kat SMKSB ni ada something yg agak sedih ni...
KIsahnya begini :
hari pertama sekolah,semua pelajar semangat la nak pi kelas....
dah siap cari tempat duduk semua,pengawas suruh beratur nak pi dewan.macam biasa,perhimpunan...
sementara nak tunggu cikgu2 & murid2 bersedia,kami pun mengalunkan nama2 Allah yg indah,Asmaul Husna...
bila tengok cikgu2,ramai yg baru,ada jugak cg lama yg tak kelihatan..
Antara yang tak kelihatan USTAZ LAMIN....
ada yg fikir dia cuti,ada jugak yang ingat dia pi tanda kertas PI SPM..
tapi
ada jugak yang kata USTAZ Pindah dah...
AhhHH???
ishh...tak boleh jadi ni
tak sedap hati..
hari ke2 pi sekolah,tak nampak pun dia...
baca Yassin pun bukan dia...
tak palah...
lepas tu pi hari3,dia pun tak dak...tapi takla syak dia pindah sbb ramai ustaz & ustazah x dak...
lepas tu,hari ni,hari ke4 sekolah...nampaklah dia @ Bilik Guru.....
tapi dia lain sikit...Ustaz pakai kopiah,selalunya songkok kan...
lega la tgk dia ada lagi....
ok,lepas tu pkl2,nak balik la...kawan 5sc2 mai,depa kata USTAZ LAMIN PINDAH !!!!
haa..pi mana ???

USTAZ PINDAH SMK HOSBA....
ehmmm...
ramai yg sedih dgr ustaz pindah terutamanya dari 3K1 2009 ....
ustaz byk nasihat kita mcm2 benda yg baru...
sayang dia tak dak dah di SMKSB....
tapi kita jgk dpt ustaz baru ..nama dia
USTAZ GHANI...

tak pa lah...
buat USTAZ LAMIN,selamat bertugas di sekolah baru...
insyaallah,kami akan mendoakan ustaz..
kami tak kan lupakan segala Tunjuk Ajar,nasihat & macam2 benda baru yg ustaz berikan...
TERIMA KASIH USTAZ.....

ok la..sampai di sini...
macam biasa kat sekolah dah mula homework..
minggu dpn,lthn rumah sukan dah start..aishhh
ni tak seronok ni...

ok la...
out dulu...
nanti post lg...
InsyaALLAh

Wassalam....

Tiada ulasan: