Selasa, 16 Mac 2010

Salam To All Sahabat....

hehe.... actually x der aper pun nak tulis pagi2 buta nih....
tgh stay up wat kejer... x der saper teman... tiba2 teringat kat blog nieyh...
hurm.... mula ar nak feeling malam2 nih... hehehe....
x sangka kita dah form 4. rase cam kejap jer masa dah lalu....
org kata kalo masa berlalu dgn pantas dan tanpa kita sedari,,,,
2 tandanya dunia dh nk..... wallahualam....
nyway, teringat masa 3k1 dlu...
macam bahagia jer... hadoi... memori...memori....
aku x kan lupa cikgu2 kita:-
1. Ustaz Lamin
2. Ckg Mail
3. Ms Ung
4. Ckg Raza
5. Ckg Sharifah
6. Ms Lim
7. Tchr Farahuna, Ruzila, Zanifa and Wan
8. Tchr Lee
9. Sir Yeong
10. Ckg Marzida
Alamak! Ckg Sivik saper ah???? Aku igt ustazah azlin ganti last2 skali....
hehehe.... maafkan gue....
errr.... X per ah. dh lewat ni...
aku nak settle kejer2 aku dlu....
senang2 nanti wat la reunion ek...

last but not least, majulah 3k1 demi negara! =)

korang dapat agak x saper yg tulis nih? hehe


2 ulasan:

Planet 3K1 berkata...

adakah ini azalini??

Planet 3K1 berkata...

oh tidak! :P