Jumaat, 19 Mac 2010

ARGHHHH!!!!! HW!!!

Aku geram nih.. hw aku makin dibuat makin btmbah byk.. pelik btoi aku..
ni yg maleh nk blek asrama nih.. cewah dibah! hw tinggal chem ja..
nnti aku sroh AB tolong ang nah..? dia mai bkk tazkirah mampoih ang dibah..

Aku nk sgt jmpa besties aku yg hingaq suma tuh.. tp x jmpa pon..
jmpa ngan bihah pun sat ja..tu la, kalut nk uat hw sgt. tapa, jmpa wak2 reunion nnti..
haih..x sbq toi nk blek asrama,,nk jmpa ngan tuuuttt.. ops! secreto doh..hahahhaa..
S la,Spa gy..aku ni ska mrepek.. dah2, rindu kat cegu2 kat sana..tmbah2 cegu aryati..mwahahha.dah lama ta dgaq dia mrah2 bila x siap hw.

Ta sngka plak aku, dlm sekelip mata, aku popular kat bahiyah..!!
tu la, spa sroh pndai sgt bwk cita psai aku.. kan dah ngetop nadia kat sana..
aku juz geram, bnda tu ta patut pon dsebarkan buat org ramai..
alang2 dah uat centu, pa kata juz gitau 1 mlaysia sama..? popular lgy aku..
tada la aku marah sgt psai tuh..
hmm.. gotta go, hw masih mnunggu aku dia atas meja..
PAI,CHEM,BIO,SENI,SEJ,SV wait 4 me kay???

written by: NADIA @ NEDDY

Tiada ulasan: